×

THYME SYSTEMS blog

Povrat robe  je nešto što većina kompanija ne želi u svom poslovanju! Međutim, povrati su zamršeni dio većine preduzeća i nažalost, obim povrata raste za mnoge organizacije uglavnom zbog revolucije e-trgovine. 

Složenost oko rukovanja povrata nalaže sljedeća pravila:

Kada kupci vraćaju robu, trebali bi tražiti i dobiti ovlaštenje za upravljanje povratima u kojem je navedeno šta se vraća i zašto.

Svi povrati moraju biti sljedivi, prema njihovoj narudžbi, dokumentu i fakturi.

Preduzeća moraju imati unaprijed utvrđen postupak povrata koji opisuje šta treba učiniti s robom koja se jednom vrati u skladište npr. vratiti na skladište, popraviti, uništiti, odbaciti, reciklirati, vratiti proizvođaču itd.

Svi krediti moraju biti sistemski evidentirani zajedno sa razlozima zašto se roba vraća.

Popis se mora ažurirati tamo gdje se roba vraća na skladište ili zadržava radi daljnjih procesa.

Pouka: 

Povratak robe je složen dio svakog posla. Mora postojati definisani proces koji precizno i ​​pouzdano bilježi cijeli proces transakcije i kredita.