×

THYME SYSTEMS blog

Razlike između softvera za upravljanje zalihama i softvera za upravljanjem skladištem.

Razlike između softvera za upravljanje zalihama i softvera za upravljanjem skladištem.

Softver za upravljanje zalihama
Softver za upravljanjem skladištem
 

U osnovi, softverski sistemi za upravljanje zalihama kontrolišu nivo zaliha i prvenstveno se koriste za upravljanje imovinom putem jednostavnog sistema zasnovanog na barkodu. S druge strane, sistemi upravljanja skladištem dodatno vam pružaju informacije o lokaciji proizvoda u datom trenutku i pomažu u praćenju aktivnosti. Strateški je važno odabrati pravi softver za upravljanje koji će na najbolji način zadovoljiti vaše zahtjeve.
Pogledajmo pobliže te dvije vrste softvera za upravljanje.
 

  • Softver za upravljanje zalihama
     
    Korištenjem sistema za upravljanje zalihama možete minimizirati broj grešaka koje biste napravili pri ručnom upravljanju zalihama. Oni vam daju informacije o količini proizvoda koje imate na stanju u određenom skladištu. U skladu s tim, pomažu vam da smanjite troškove, smanjite broj nepotrebne robe u skladištu i omoguće preciznije skladištenje. Takav sistem automatski prikuplja podatke, vrši proračune i stvara zapise. Ne štedi samo vaše vrijeme i novac, već vam daje i mogućnost optimiziranja korištenja skladišnog prostora analizom takvih podataka. Tako vam sistem inventara omogućava praćenje gdje i koliko dugo se proizvodi skladište.
     
  • Softver za upravljanjem skladišta
    Sistemi upravljanja skladištem općenito su sveobuhvatniji od inventarnih. Pomažu u praćenju i upravljanju stavkama od prijema do isporuke i daju vam potpunu kontrolu nad vašim zalihama od lokacije skladištenja i kretanja po skladištu. Da bi vam pružili informacije o toku proizvoda, takvi sistemi koriste skenere za crtični kod, bežične LAN mreže i mobilne računare. Prema ovome, radnici dobivaju stvarne informacije o lokaciji artikla i smanjuju broj grešaka, povećavajući na taj način efikasnost branja, pakovanja i otpreme.